STAVYMA spol. s r.o.
Stavební společnost Stavyma je zavedený a spolehlivý dodavatel staveb ve Zlínském kraji. Od zahájení činnosti v roce 1990 společnost dokončila již desítky projektů pro soukromý a veřejný sektor. Společnost má bohaté zkušenosti s realizací rezidenčních, kancelářských, průmyslových a inženýrských staveb.
Hodnoty společnosti
Základními hodnotami společnosti jsou kvalita odvedené práce, dodržování termínů a spokojenost klienta. Samozřejmostí je zavedení a respektování norem kvality, bezpečnosti práce a také udržitelného přístupu k ochraně životního prostředí.
Tým zkušených pracovníků
Stavyma disponuje velmi zkušeným technickým týmem vč. vedoucích projektů s autorizací a dlouhodobou praxí. Díky vlastním pracovním silám v profesích zedník, tesař, obkladač, elektrikář, instalatér, malíř, natěrač a zámečník je zajištěna koordinace mezi profesemi, dodržování termínů a zejména kvalita prací. Společnost také disponuje vlastní mechanizací, což pomáhá flexibilitě a časové úspoře při provádění prací.
Ocenění a vyznamenání
Společnost Stavyma byla již několikrát oceněna za kvalitně postavený projekt a to ziskem nezávislého ohodnocení odborné poroty – Stavba roku. Toto prestižní ocenění stavba roku se již společnosti podařilo získat několikrát.
Certifikáty
Naše společnost je držitelem následujících certifikátůISO 9001:2016
Systém managementu kvality pro provádění a rekonstrukce pozemních a inženýrských staveb
ISO 14001:2016
Systém environmentálního managementu pro provádění a rekonstrukce pozemních a inženýrských staveb
ISO 45001:2018
Systém managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro provádění a rekonstrukce pozemních a inženýrských staveb
Oceněné stavby
Bytový dům Napajedla
Bytový dům Otrokovice
Rekonstrukce administrativní budovy Stavyma spol s.r.o.
Rodinné domy - Zlín louky
Rozšíření areálu JVS
Bytový dům Paseky
Kariéra
Volné pracovní pozice:
Zedník, Tesař, Elektrikář, Instalatér TZB
Náš úspěch vytvářejí především naši zaměstnanci. Při výběru zaměstnanců klademe důraz nejen na dosažené vzdělání a předchozí pracovní zkušenosti, ale i na osobnostní rysy, hodnoty, loajalitu a schopnost týmové spolupráce.
Zájemcům nabízíme zajímavou a perspektivní práci v dynamickém a profesionálním prostředí stabilní stavební společnosti a zároveň možnost osobního i profesního rozvoje včetně vysokého stupně seberealizace.
- Zázemí prosperující a stabilní stavební společnosti
- Spolupráce na zajímavých projektech
- Velká možnost seberealizace a osobního rozvoje
- Podpora rozvoje nových nápadů, přístupů a inovací
- Motivující systém finančního ohodnocení, individuální přístup dle dosažených výsledků
- Zajímavé zaměstnanecké benefity
Chcete u nás pracovat?
Integrovaný systém řízení
Vedení společnosti stanovuje tuto politiku ISŘ:Kvalita služeb
Budeme nabízet jen takové služby a výrobky, které svými užitnými hodnotami maximálně uspokojí požadavky zákazníků a svými vlastnostmi budou plně respektovat všechny legislativní požadavky na ochranu životního prostředí a na bezpečnost a ochranu zdraví při práci.
Angažovanost zaměstnanců
Zajistíme angažovanost všech zaměstnanců společnosti v realizaci cílů Integrovaného systému řízení jak podporou osobní iniciativy, tak i jasným stanovením povinností a odpovědností.
Cíle společnosti
Cílem naší společnosti je vysoká kvalita prací, profesionální přístup k zákazníkovi a v záverečné fázi spokojený zákazník.
Trvalé zlepšování procesů
Trvalé zlepšování procesů zajistíme dále:
- Zlepšováním výrobního procesu pokrokovými technologiemi.
- Nákupem kvalitního výrobního zařízení, kontrolních a zkušebních přístrojů.
Environmentální informovanost
Jasným, podrobným a srozumitelným způsobem budeme zainteresované strany informovat o environmentálních aspektech všech činností prováděných společností.
Otevřená komunikace
Komunikujeme o politice integrovaného systému řízení, environmentálních aspektech a problematice BOZP a PO se zaměstnanci, zákazníky, dodavateli a dalšími zainteresovanými stranami.
Eliminace rizik BOZP
Systematicky budeme eliminovat působení neodstranitelných rizik tak, aby ohrožení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců bylo minimalizováno. Zaměstnancům poskytneme vhodné osobní ochranné pracovní prostředky.
Termín zavedení politiky IŠŘ
Politika integrovaného systému řízení byla projednána a schválena poradou vedení dne 22.1.2011.
Analýza neshod
Prostřednictvím důsledné analýzy neshod (nedostatků) a přijímání nápravných opatření budeme trvale dosahovat zlepšování ve všech hodnocených oblastech.
Zapojení zaměstnanců společnosti
Od všech zaměstnanců společnosti vedení společnosti očekává:
- Důsledné dodržování veškeré platné dokumentace tak, aby svoji činnost prováděli správně.
- Aktivní účast jak na řešení vzniklých nedostatků, tak předávání námětů na zlepšení či zdokonalení všech procesů.
Závazek k dosažení cílů ISŘ
Na podporu kroků k dosažení všech cílů ISŘ se vedení společnosti zavazuje:
- Poskytovat optimální finanční i personální zdroje na prevenci, sledování procesů a odstraňování neshod.
- Vytvořit podmínky pro aktivní účast na programu zlepšování procesů.
- Pečovat o vlastní zaměstnance a jejich odborný růst.
Obchodní informovanost
Prostřednictvím obchodního úseku budeme poskytovat svým zákazníkům kvalitní informační servis.
Environmentální management
Zařadíme systém environmentálního managementu (EMS) mezi nejvyšší priority společnosti a na první místo EMS postavíme prevenci znečišťování životního prostředí výrobní činností (službami) naší společnosti.
Bezpečnost a ochrana zdraví
Do svých podnikatelských aktivit zahrneme hledisko bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) všech zaměstnanců společnosti a uživatelů našich výrobků a služeb. V rámci pravidelně vyhlašovaných cílů snížíme rizika ohrožení života a zdraví zaměstnanců společnosti a dalších zainteresovaných stran.
Postoj společnosti k ISŘ
Vedení firmy ujišťuje všechny zaměstnance, že bude všestranně podporovat pochopení, uplatňování a udržování politiky integrovaného systému řízení.